Avocații PNSA, în proiectul prin care Auchan va intra pe segmentul magazinelor de mici dimensiuni, printr-un parteneriat cu Petrom
BizLawyer | 05 Aprilie 2017
Pe piata locala, Auchan lucreaza in mod traditional cu firma Popovici Nitu Stoica & Asociatii, avocatii asistand retailerul in toate proiectele importante din Romania.
OMV Petrom şi Auchan Retail România au încheiat un parteneriat pentru deschiderea de magazine de proximitate în stațiile Petrom, care vor funcționa sub marca MyAuchan.
Silviu Stoica si Vlad Ambrozie, PNSA
Până la sfârşitul anului vor fi deschise 15 magazine MyAuchan în cadrul stațiilor Petrom din Bucureşti şi din țară, primul spațiu urmând să fie inaugurat în cursul lunii mai. Această etapă pilot va fi utilă celor doi parteneri pentru adaptarea serviciilor şi ofertei în vederea unei eventuale extinderi la scară largă a proiectului.
Potrivit informatiilor BizLawyer, subsidiara locală a retailerului francez Auchan a fost asistata in proiectul prin care va intra pe segmentul magazinelor de mici dimensiuni, printr-un parteneriat cu Petrom, de firma de avocati Popovici Nitu Stoica & Asociatii (PNSA). Echipa a fost coordonata de Silviu Stoica, Avocat Asociat si Vlad Ambrozie, Avocat Colaborator Coordonator.
Pe piata locala, Auchan lucreaza in mod traditional cu firma Popovici Nitu Stoica & Asociatii, avocatii asistand retailerul in toate proiectele importante din Romania.
Înființată în anul 1995, Popovici Nițu Stoica & Asociații este unul din liderii avocaturii de afaceri în România.
Magazinele MyAuchan din Stațiile Petrom vor oferi o gamă variată de produse alimentare, inclusiv carne proaspătă, fructe şi legume, dar şi cosmetice, produse pentru bebeluşi şi accesorii auto. Zona de magazin existentă din cadrul stațiilor va fi reamenajată conform standardelor MyAuchan, zona de case de marcat fiind comună atât pentru achizițiile de carburanți, cât şi pentru magazinul MyAuchan.
"Această inițiativă este un pas înainte pentru implementarea Strategiei Actualizate 2021+ a OMV Petrom, care pune accent pe creşterea ofertei şi pe îmbunătățirea experienței clienților. Consumatorul modern este mereu în viteză şi vrem să ne adaptăm acestei tendințe. Astfel, vom oferi clienților stațiilor Petrom oportunitatea de a-şi face cumpărăturile de zi cu zi, odată cu alimentarea cu carburant, economisind astfel timp. Asocierea celor doua branduri nu este întâmplătoare pentru că atât Petrom, cât şi Auchan oferă clienților aceeaşi promisiune a prețurilor accesibile", a declarat Mariana Gheorghe, CEO OMV Petrom.
OMV Petrom este unul dintre cele mai mari grupuri petroliere integrate din Europa de Sud-Est, cu o producție anuală de țiței şi gaze de aproximativ 64 milioane bep în 2016. Grupul are o capacitate de rafinare de 4,5 milioane tone anual şi operează o centrală electrică de 860 MW şi un parc eolian de 45 MW. Pe piața distribuției de produse petroliere, OMV Petrom este prezent pe piețele din România şi țările învecinate prin intermediul a 783 benzinării, la sfârşitul lui 2016, sub două branduri, OMV şi Petrom.
OMV, una dintre cele mai mari companii industriale listate din Austria, deține 51,01% din acțiunile OMV Petrom, statul român, prin Ministerul Energiei, deține 20,64%, Fondul Proprietatea deține 12,57%, iar 15,78% se tranzacționează liber la Bursa de Valori Bucureşti şi la Bursa de Valori Londra.
Auchan România are în portofoliu 33 de hipermarketuri şi a avut o cifră de afaceri cu taxe de peste 1,2 miliarde de euro în 2016.
Autor: A. D.
Sursă: BizLawyer
Articol publicat în ediția online a BizLawyer din data de 05.04.2017