Press Reviews

Petrom şi Auchan extind parteneriatul prin care retailerul francez deschide magazine în benzinăriile producătorului de petrol şi gaze şi anunţă 400 de unităţi în următorii cinci ani

Ziarul Financiar | 4 Septembrie 2020

RETAIL & AGROBUSINESS
OMV Petrom şi Auchan continuă parteneriatul prin care retailerul francez deschide magazine de proximitate în benzinăriile deţinute de unicul producător de petrol şi gaze din România, şi anunţă 400 de unităţi în următorii cinci ani.

PNSA
Parteneriatul dintre Petrom şi Auchan a fost iniţiat în 2017 cu o fază pilot în cadrul căreia au fost deschise magazine de proximitate MyAuchan în 15 staţii Petrom

„Extinderea parteneriatului cu Auchan Retail România la nivelul întregii reţele de staţii Petrom reprezintă un pas important în dezvoltarea brandului Petrom şi un reper în strategia noastră de a îmbunătăţi experienţa clienţilor noştri”, spune Radu Căprău, membru al directoratului OMV Petrom responsabil pentru activitatea Downstream Oil.

Proiectul prevede ca zona de magazin existentă în cadrul staţiei de distribuţie carburanţi să fie reamenajată astfel încât, în funcţie de suprafaţa staţiei, rafturile să cuprindă până la 2.500 de produse. În plus, staţiile Petrom vor intra într-un proces de modernizare care, pe lângă amenajarea de magazine MyAuchan, include înlocuirea elementelor de identitate vizuală, precum şi lucrări exterioare în zona pompelor şi în cea a serviciilor adiacente, respectiv spălătoria de maşini şi alimentarea cu GPL.

Parteneriatul dintre Petrom şi Auchan a fost iniţiat în 2017 cu o fază pilot în cadrul căreia au fost deschise magazine de proximitate MyAuchan în 15 staţii Petrom, atât în zone urbane, cât şi în zone rurale din ţară, urmărindu-se testarea modelului de afaceri şi evaluarea de către parteneri a potenţialului parteneriatului.

„După toate testele făcute în cei trei ani de la demararea proiectului pilot, am reuşit să configurăm un model de magazin MyAuchan care să răspundă cel mai bine nevoilor clienţilor în mişcare, dar şi celor care locuiesc în imediata vecinătate pentru că venim cu un concept de magazin de proximitate, cu produse alimentare şi nealimentare şi o experienţă unică de cumpărare. Vom remodela magazinele din staţiile Petrom pe parcursul mai multor ani pentru a oferi clienţilor un comerţ sub brandul MyAuchan iar, progresiv, vom adăuga din ce în ce mai multe servicii de comerţ digital, în completarea serviciilor deja oferite de Petrom“, explică Ionuţ Ardeleanu, director general Auchan Retail România.

Auchan a intrat pe piaţa locală în 2006, când a deschis primul său hipermarket în cartierul bucureştean Titan. În primul deceniu de activitate în România compania a pariat în special pe acest format pentru ca în ultima perioadă să dezvolte şi alte segmente de piaţă - proximitate şi supermarketuri, magazine de haine şi mai nou online.

În februarie 2019, OMV Petrom şi Auchan Retail România au semnat un Memorandum de Înţelegere cu scopul de a analiza extinderea colaborării într-un parteneriat de lungă durată. Memorandumul a fost aprobat de Consiliului Concurenţei în luna iulie a anului trecut.

Articol publicat în ediţia tipărită a Ziarului Financiar din data de 27.08.2020

 

Valid XHTML 1.0 Transitional